Over KVHW

De kunst van het weglaten houdt van weglaten. Als je de juiste dingen weglaat hou je precies het goede over. Van logo tot huisstijl, van merknaam tot pay-off, van concept tot campagne en van actie tot website. Online, offline, cross mediaal, you name it.

Communicatie die authentiek en van betekenis is. Die zichzelf bewijst en mensen & merken in beweging zet. We gaan graag verder dan het standaard communicatiebureau. Daarom brachten we eerder bijvoorbeeld ons eigen Raus magazine uit en treden we op als Wordbites. Ook communicatie maar dan weer anders.

Verbazing en verwondering
KVHW is een label dat je verbaast en verwondert. Soms brutaal, soms verfijnd, altijd met gevoel. Een label waarin je jezelf herkent, in smaak of stijl. Een label met mensen die je uitdagen en open voor je staan. Ervaren mensen die graag naar je luisteren maar je ook écht iets te vertellen hebben. Ik werk als concepter en copywriter al jaren met veel plezier samen met Jorg de Vries Humèl: concepter, art director, designer, schöngeist en style-meister.

Weglaten
Inmiddels laat de kunst van het weglaten ruim 15 jaar van alles nog wat weg voor allerlei mensen en merken. KVHW won daarmee ondermeer een ADCN Lamp met een campagne voor Autrotrader, twee Spin Awards en een Insight Award.